Hele fijne salon en Ashna is een topper.
Veerle
-
ongeveer een jaar geleden
First time visiting the salon, and have the feeling it will not be the last☺️. Really pleasant atmosphere, and the lash lift turned out great!
Ana
-
ongeveer een jaar geleden
Super fijn geholpen!
Evi
-
ongeveer een jaar geleden
Good experience, in the end Ashna used pincet instead of threading for my eyebrows. happy with the outcome!
Pearl
-
ongeveer een jaar geleden
Maxime
-
ongeveer een jaar geleden
Geweldig
Clarisiya
-
ongeveer een jaar geleden
Ashna legde alles goed uit en was erg geruststellend. Ze heeft een fijne aura en doet haar werk goed.
Fari
-
ongeveer een jaar geleden
Sofía
-
ongeveer een jaar geleden
Sofía
-
meer dan een jaar geleden
Superleuke gezellige meid, zeer tevreden met mn wimperlift, heel mooi resultaat!!
Louise
-
meer dan een jaar geleden