4.9
gebaseerd op 66 reviews

Hele fijne salon en Ashna is een topper.

Veerle - ongeveer een jaar geleden

First time visiting the salon, and have the feeling it will not be the last☺️. Really pleasant atmosphere, and the lash lift turned out great!

Ana - ongeveer een jaar geleden

Super fijn geholpen!

Evi - ongeveer een jaar geleden

Good experience, in the end Ashna used pincet instead of threading for my eyebrows. happy with the outcome!

Pearl - ongeveer een jaar geleden
Maxime - ongeveer een jaar geleden

Geweldig

Clarisiya - ongeveer een jaar geleden

Ashna legde alles goed uit en was erg geruststellend. Ze heeft een fijne aura en doet haar werk goed.

Fari - ongeveer een jaar geleden
Sofía - ongeveer een jaar geleden
Sofía - meer dan een jaar geleden

Superleuke gezellige meid, zeer tevreden met mn wimperlift, heel mooi resultaat!!

Louise - meer dan een jaar geleden