Heel fijne ervaring gehad een hele fijne vrouw!!
Bianca
-
6 maanden geleden
erg goede salon. Ashna is erg vriendelijk en kundig. ze verteld goed waar ze mee bezig is en wat je kunt verwachten
Nady
-
7 maanden geleden
Ashna stelt je op je gemak en werkt professioneel
Fari
-
8 maanden geleden
Hele fijne behandeling gehad, ik ga zeker terugkomen.
Marit
-
8 maanden geleden
Top service, cozy uitstraling, let op de details en zorgt ervoor dat je goed geholpen wordt door te luisteren naar wat je nodig hebt.
Esma
-
8 maanden geleden
Heerlijke salon waar je helemaal tot rust komt en je met een echte glow de deur uit gaat
Bloem
-
8 maanden geleden
Maarten
-
9 maanden geleden
Vriendelijk geholpen.
L
-
9 maanden geleden
Ashna stelde mij bij binnenkomst direct op mijn gemak. De massage was erg fijn, waarna ik volledig ontspannen weer vertrok.
Sophie
-
9 maanden geleden
Sofie
-
9 maanden geleden