4.9
gebaseerd op 66 reviews

Echt een topper en zo mooi gedaan! Blijf zo doorgaan!

Yossra - 9 maanden geleden

Ashna is erg gastvrij en luistert goed naar wat je wil. Ze is zelfs de volgende dag speciaal eerder voor mij begonnen omdat ze wist dat het voor mijn huwelijk was en dit was pas de eerste keer dat ik erheen ging, echt super lief!
Hele mooie subtiele krul gezet en mooi en kundig mijn wenkbrauwen en wimpers geverfd waardoor ik er schitterend uitzag op mijn bruiloft. Echt een topper, ik ga hier zeker vaker heen

Marjolein - 10 maanden geleden

De massage was weer zo goed. Mijn rug en nek zijn weer los. Ik was zelfs zo ontspannen dat mijn activity tracker vroeg of ik een dutje had gedaan 😄

Ellemieke - 10 maanden geleden

top salon en top ervaring, erg rustgevende gezichtsbehandeling en mn wimpers zien er ook weer mooi uit

Soraya - 10 maanden geleden

Asha was een super lieve vrouw en er zit heel veel passie en professionaliteit in haar werk!

Bloem - 10 maanden geleden

Super fijne ontspanningsmassage gehad. Echt elke knoop is weggewerkt. De bucal facemassage is ook heel fijn, maar ook een beetje gevoelig. Het zichtbare resultaat verdwijnt wel heel snel, maar het gevoel resultaat niet. Voor herhaling vatbaar.

Xandra - 10 maanden geleden

zeer goede massage

Veronika - 10 maanden geleden

Fijne behandeling gehad en super tevreden met het eindresultaat!

Serena - 10 maanden geleden

Geweldige ervaring bij Ashna! Ze werkte heel precies en mijn wenkbrauwen zien er prachtig uit. Haar vriendelijke gesprek maakte me helemaal op mijn gemak. Locatie is makkelijk te vinden. Echt een aanrader!

Jacqueline - 11 maanden geleden

Eerste keer bij Schoonheidsslaapje voor wimperlift. Na een eerdere slechte ervaring nu prachtig resultaat. Blij mee!

Marjolein - 11 maanden geleden