4.9
gebaseerd op 66 reviews
Sunita - 11 maanden geleden

Dit keer heeft mijn zoon een massage gehad. Hij was zeer tevreden en vastzittende punten zijn losgemaakt en opgelost. Verder altijd vriendelijke behandeling

J.H.C.G. - 11 maanden geleden

Het was een gezellige sfeer.En me wimpers zijn weer mooi

Wendy - 11 maanden geleden

Was super gezellig bij Ashna en heel blij met mijn wimperlift. De salon is schoon en het ruikt heerlijk!

Bibi - 11 maanden geleden
Shiva - 11 maanden geleden

Geweldige sfeer.
En echt tevreden met mijn wenkies. Ze heeft me ook tips gegeven. Een heel spontane dame nederig karakter was me eerste keer maar vertrouwd gevoel🙌🩵 Zou zeker aanraden!!

Yasmin - 12 maanden geleden

Top! Tot de volgende keer!

Bianca - 12 maanden geleden

NA

Mariapia - 12 maanden geleden

Fijne ontspamnen behandeling gehad. Kom zeker nog een keer terug!

Xandra - ongeveer een jaar geleden

Ashna was so sweet! She was very attentive and listened to what and how I wanted my brows to be. And she went above and beyond my expectations! Thank you, Ashna :)

Beatrice - ongeveer een jaar geleden