Dit keer heeft mijn zoon een massage gehad. Hij was zeer tevreden en vastzittende punten zijn losgemaakt en opgelost. Verder altijd vriendelijke behandeling
Het was een gezellige sfeer.En me wimpers zijn weer mooi
Was super gezellig bij Ashna en heel blij met mijn wimperlift. De salon is schoon en het ruikt heerlijk!
Geweldige sfeer.
En echt tevreden met mijn wenkies. Ze heeft me ook tips gegeven. Een heel spontane dame nederig karakter was me eerste keer maar vertrouwd gevoel🙌🩵 Zou zeker aanraden!!
Top! Tot de volgende keer!
NA
Fijne ontspamnen behandeling gehad. Kom zeker nog een keer terug!
Ashna was so sweet! She was very attentive and listened to what and how I wanted my brows to be. And she went above and beyond my expectations! Thank you, Ashna :)